Кафедра PR
і журналістики

Кафедра PR
і журналістики

86%

випускників працюють за фахом

83%

навчання орієнтовано на практичні уміння

76%

студентiв працевлаштовуються уже на ІІ курсі

30%

студентів проходять закордонне стажування

86%

випускників працюють за фахом

83%

навчання орієнтовано на практичні уміння

76%

студентiв працевлаштовуються уже на ІІ курсі

30%

студентів проходять закордонне стажування

Ласкаво просимо!

Налагодження зв'язків з громадськістю та журналістика — незамінні складові будь-якої діяльності. І чим більшим майстром у цьому ви будете, тим більше дверей відкриється для вас та більше вершин вам підкориться!

Якщо, вибираючи професію, ви готові бути мозковим центром і штурманом, нескінченною батарейкою і найжиттєрадіснішою людиною в світі — напрямки Реклами, зв’язків з громадськістю та журналістики саме для вас!

Ким ви будете після навчання?

Стрімкий розвиток технологій, загальнодоступність інформації, безперебійний потік новин, колосальна кількість освітніх тренінгів зробили свою справу — про професії «Піар» та «Журналістика» заговорив весь світ. Бути піарником та журналістом, нині престижно, цікаво і, що важливо, прибутково.

Тому перше, що вам варто знати: без PR-фахівця та професійного журналіста не може функціонувати жодна поважаюча себе компанія!

Піарник

Рекламіст

Журналіст

Фахівець із зв’язків з громадськістю

Професіонал, який може створити привабливий образ будь-якої персони і організації в очах громадськості. Він вибудовує ефективні стосунки організації з представниками влади, споживачами, партнерами і суспільством в цілому.

Фахівець з реклами

Готує і поширює інформацію про якість, особливості і переваги товарів та послуг; планує рекламні кампанії і координує дії тих, хто займається виготовленням реклами – дизайнерів, копірайтерів; контролює рекламний бюджет організації.

Журналіст

Фахівець який вміє кваліфіковано створювати текстові та фотоматеріали різних жанрів, будете готові до роботи у пресі, на телебаченні, у рекламних агентствах, зможете працювати в галузі зв'язків із громадськістю (РR) і зв'язків з державними структурами (GR).

Ким ви будете після навчання?

Стрімкий розвиток технологій, загальнодоступність інформації, безперебійний потік новин, колосальна кількість освітніх тренінгів зробили свою справу — про професії «Піар» та «Журналістика» заговорив весь світ. Бути піарником та журналістом, нині престижно, цікаво і, що важливо, прибутково.

Тому перше, що вам варто знати: без PR-фахівця та професійного журналіста не може функціонувати жодна поважаюча себе компанія!

Піарник

Професіонал, який може створити привабливий образ будь-якої персони і організації в очах громадськості. Він вибудовує ефективні стосунки організації з представниками влади, споживачами, партнерами і суспільством в цілому.

Рекламіст

Готує і поширює інформацію про якість, особливості і переваги товарів та послуг; планує рекламні кампанії і координує дії тих, хто займається виготовленням реклами – дизайнерів, копірайтерів; контролює рекламний бюджет організації.

Журналіст

Фахівець який вміє кваліфіковано створювати текстові та фотоматеріали різних жанрів, будете готові до роботи у пресі, на телебаченні, у рекламних агентствах, зможете працювати в галузі зв'язків із громадськістю (РR) і зв'язків з державними структурами (GR).

Що вивчатимете?

Протягом навчання в нашому університеті ви опануєте всі нюанси професії.

Щоб стати фаховим спеціалістом, потрібно бути не просто менеджером та знати технології, необхідно ще і відчувати, моделювати, прогнозувати, вміти прораховувати кінцевий результат.

Ці та інші навички наші студенти здобувають на таких фахових заняттях:

Соціальні комунікації

Медіадизайн

Медіапсихологія

Конфліктологія та теорія переговорів

Спічрайтинг та копірайтинг

Креативність в рекламі та PR

Брендинг

Стратегії антикризових комунікацій

Консалтинг в рекламі та PR

Технології проведення виборчих кампаній

Організація PR-заходів

Бізнес-комунікації

Що вивчатимете?

Протягом навчання в нашому університеті ви опануєте всі нюанси професії.

Щоб стати фаховим спеціалістом, потрібно бути не просто менеджером та знати технології, необхідно ще і відчувати, моделювати, прогнозувати, вміти прораховувати кінцевий результат.

Ці та інші навички наші студенти здобувають на таких фахових заняттях:

Соціальні комунікації

Медіадизайн

Медіапсихологія

Конфліктологія та теорія переговорів

Спічрайтинг та копірайтинг

Креативність в рекламі та PR

Брендинг

Технології проведення виборчих кампаній

Організація PR-заходів

Бізнес-комунікації

Де працюватимете?

Існує більше 60 посад, на яких може працювати кваліфікований PR-спеціаліст та професійний Журналіст.

На будь-який смак!

Такі професіонали необхідні в найрізноманітніших сферах:

  • PR і рекламні агентства
  • Відділи зв'язків з громадськістю
  • Прес-служби
  • Засоби масової інформації
  • Органи державної влади
  • Комерційні установи
  • Громадські організації

Де працювати?

Існує більше 60 посад, на яких може працювати кваліфікований PR-спеціаліст та професійний Журналіст.

На будь-який смак!

Такі професіонали необхідні в найрізноманітніших сферах:

  • PR і рекламні агентства
  • Відділи зв'язків з громадськістю
  • Прес-служби
  • Засоби масової інформації
  • Органи державної влади
  • Комерційні установи
  • Громадські організації

Скільки зароблятимете?

Сьогодні PR-фахівці та журналісти — важливі як в бізнесі, так і в державних організаціях. Не дивно, що їх заробітки завжди дуже високі.

Іноді одна успішно проведена PR-кампанія може фінансово забезпечити фахівця на багато років вперед. В Україні ви можете заробляти від 10000 гривень на посаді асистента PR-менеджера чи кореспондента в креативному агентстві та до п’ятизначних сум в доларах США в національних та міжнародних компаніях.

Переваги професії:

Затребуваність фахівців
Висока заробітна плата
Широкий вибір сфер життєдіяльності, де можна себе проявити
Перспективи кар’єрного росту в професії
Можливість працювати в будь-який час і в будь-якому місці

Скільки зароблятимете?

Сьогодні PR-фахівці та журналісти — важливі як в бізнесі, так і в державних організаціях. Не дивно, що їх заробітки завжди дуже високі.

Іноді одна успішно проведена PR-кампанія може фінансово забезпечити фахівця на багато років вперед. В Україні ви можете заробляти від 10000 гривень на посаді асистента PR-менеджера чи кореспондента в креативному агентстві та до п’ятизначних сум в доларах США в національних та міжнародних компаніях.

Переваги професії:

Затребуваність фахівців
Висока заробітна плата
Широкий вибір сфер життєдіяльності, де можна себе проявити
Перспективи кар’єрного росту в професії
Можливість працювати в будь-який час і в будь-якому місці

Для цього треба:

I. Творчий залік (допуск)

II. Сертифікати ЗНО:

Обов'язкові

1. Українська мова та література
2. Історія України

На вибір

3. Іноземна мова (англійська, німецька,
французька, іспанська) або Математика

До старту вступної кампанії лишилось

Для цього треба:

I. Творчий залік (допуск)

II. Сертифікати ЗНО:

Обов'язкові

1. Українська мова та література
2. Історія України

На вибір

3. Іноземна мова (англійська, німецька, французька, іспанська) або Математика

До старту вступної кампанії лишилось