86%

випускників працюють за фахом

83%

навчання орієнтовано на практичні уміння

76%

студентiв працевлаштовуються уже на ІІ курсі

30%

студентів проходять закордонне стажування

86%

випускників працюють за фахом

83%

навчання орієнтовано на практичні уміння

76%

студентiв працевлаштовуються уже на ІІ курсі

30%

студентів проходять закордонне стажування

Ласкаво просимо!

PR і журналістика — незамінні складові іміджевої комунікації.

І що більшим професіоналом у цьому ви будете, то більше дверей відчиняться для вас та більше вершин вам підкориться!

Якщо, обираючи професію, ви готові бути мозковим центром і штурманом, нескінченною батарейкою і найжиттєрадіснішою людиною в світі — тоді напрямки Реклами, Зв’язків з громадськістю та Журналістики саме для вас!

Ким ви будете після навчання?

Стрімкий розвиток медіатехнологій, легкий доступ до інформації, новин, колосальна кількість освітніх тренінгів зробили свою справу — про професії «Піар» та «Журналістика» заговорив увесь світ.

Бути піарником та журналістом престижно, цікаво і, що важливо, прибутково — це бізнес-професія!

Без PR-фахівця та професійного журналіста не може працювати жодна солідна компанія!

Рекламіст

Піарник

Журналіст

Рекламіст

Готує й поширює інформацію про якість, особливості й переваги товарів та послуг; планує рекламні кампанії й координує дії тих, хто виготовляє рекламу — дизайнерів, копірайтерів; контролює рекламний бюджет організації.

Піарник

Створює привабливий образ будь-якої персони й організації в очах громадськості, вибудовує ефективні стосунки організації з представниками влади, споживачами, партнерами й суспільством в цілому.

Журналіст

Кваліфіковано створює текстові та фотоматеріали різних жанрів, готовий до роботи в пресі, на телебаченні, в рекламних агенціях, може працювати в галузі зв’язків із громадськістю (РR) і зв’язків з державними структурами (GR).

Ким ви будете після навчання?

Стрімкий розвиток медіатехнологій, легкий доступ до інформації, новин, колосальна кількість освітніх тренінгів зробили свою справу — про професії «Піар» та «Журналістика» заговорив увесь світ.

Бути піарником та журналістом престижно, цікаво і, що важливо, прибутково — це бізнес-професія!

Без PR-фахівця та професійного журналіста не може працювати жодна солідна компанія!

Піарник

Створює привабливий образ будь-якої персони й організації в очах громадськості, вибудовує ефективні стосунки організації з представниками влади, споживачами, партнерами й суспільством в цілому.

Рекламіст

Готує й поширює інформацію про якість, особливості й переваги товарів та послуг; планує рекламні кампанії й координує дії тих, хто виготовляє рекламу — дизайнерів, копірайтерів; контролює рекламний бюджет організації.

Журналіст

Кваліфіковано створює текстові та фотоматеріали різних жанрів, готовий до роботи в пресі, на телебаченні, в рекламних агенціях, може працювати в галузі зв’язків із громадськістю (РR) і зв’язків з державними структурами (GR).

Що вивчатимете?

Протягом навчання в нашому університеті ви опануєте всі секрети професії.

Щоб стати фаховим спеціалістом, необхідно відчувати, моделювати, прогнозувати, вміти прораховувати кінцевий результат. А головне – повірити в себе!

Цих та інших навичок наші студенти набувають на таких фахових заняттях:

Соціальні комунікації

Медіадизайн

Медіапсихологія

Конфліктологія та теорія переговорів

Спічрайтинг та копірайтинг

Креативність в рекламі та PR

Брендинг

Стратегії антикризових комунікацій

Консалтинг в рекламі та PR

Організація PR-заходів

Бізнес-комунікації

Медіатехнології

Медіаменеджмент

Екстремальний PR

Що вивчатимете?

Протягом навчання в нашому університеті ви опануєте всі секрети професії.

Щоб стати фаховим спеціалістом, необхідно відчувати, моделювати, прогнозувати, вміти прораховувати кінцевий результат. А головне – повірити в себе!

Цих та інших навичок наші студенти набувають на таких фахових заняттях:

• Соціальні комунікації
• Медіадизайн
• Медіапсихологія
• Конфліктологія та теорія переговорів
• Спічрайтинг та копірайтинг
• Креативність у рекламі та PR
• Брендинг
• Стратегії антикризових комунікацій
• Консалтинг в рекламі та PR
• Організація PR-заходів
• Бізнес-комунікації
• Медіатехнології
• Медіаменеджмент
• Екстремальний PR

Де працюватимете?

Існує понад 60 посад, на яких може працювати кваліфікований PR-спеціаліст та професійний Журналіст.

Такі професіонали необхідні в найрізноманітніших сферах:

  • PR і рекламні агенції
  • Відділи зв’язків з громадськістю
  • Прес-служби
  • Засоби масової інформації
  • Органи державної влади
  • Комерційні установи
  • Громадські організації

Де працюватимете?

Існує понад 60 посад, на яких може працювати кваліфікований PR-спеціаліст та професійний Журналіст.

Такі професіонали необхідні в найрізноманітніших сферах:

  • PR і рекламні агенції
  • Відділи зв’язків з громадськістю
  • Прес-служби
  • Засоби масової інформації
  • Органи державної влади
  • Комерційні установи
  • Громадські організації

Скільки зароблятимете?

PR-фахівці та журналісти — важливі як у бізнесі, так і в органах державної влади й управління. Їхні заробітки завжди дуже високі.

Іноді одна успішно проведена PR-кампанія може фінансово забезпечити фахівця на багато років уперед.

На посаді асистента PR-менеджера чи кореспондента в креативному агентстві заробітки сягатимуть від 10 000 до 100 000 гривень.

Переваги професії:

Затребуваність фахівців
Висока заробітна плата
Широкий вибір сфер життєдіяльності, де можна себе проявити
Перспективи кар’єрного зростання в професії
Можливість працювати в будь-який час і в будь-якому місці

Скільки зароблятимете?

PR-фахівці та журналісти — важливі як у бізнесі, так і в органах державної влади й управління. Їхні заробітки завжди дуже високі.

Іноді одна успішно проведена PR-кампанія може фінансово забезпечити фахівця на багато років уперед.

На посаді асистента PR-менеджера чи кореспондента в креативному агентстві заробітки сягатимуть від 10 000 до 100 000 гривень.

Переваги професії:

Затребуваність фахівців
Висока заробітна плата
Широкий вибір сфер життєдіяльності, де можна себе проявити
Перспективи кар’єрного зростання в професії
Можливість працювати в будь-який час і в будь-якому місці

Хочеш стати нашим студентом?

I. Творчий залік
II. Сертифікати ЗНО:

Обов'язкові

1. Українська мова та література
2. Історія України

На вибір

3. Іноземна мова (англійська, німецька, французька, іспанська) або математика

До старту вступної кампанії лишилось

Хочеш стати нашим студентом?

I. Творчий залік
II. Сертифікати ЗНО:

Обов'язкові

1. Українська мова та література
2. Історія України

На вибір

3. Іноземна мова (англійська, німецька, французька, іспанська) або математика

До старту вступної кампанії лишилось